Activitats d'Educació Ambiental - PN Serra Gelada
subscriu-te i consulta
Oferta d'activitats d'Educació Ambiental
OBJECTIUS GENERALS I ESPECÍFICS DELS ACTIVITATS
-
Donar a conéixer els valors ambientals i culturals del Parc Natural de la Serra Gelada.
-
Fomentar l'interés per la conservació del parc natural a través de la transmissió de coneixements i la participació activa.
-
Descobrir la història dels seus municipis, dels seus pobladors i del patrimoni cultural que atresora el parc natural i el seu entorn.
-
Promoure valors i actituds proambientals que permeten involucrar els participants en la conservació, el manteniment i la progressió del parc natural.
-
Gaudir d'una activitat educativa en el medi natural per part dels alumnes.
DESTINATARIS I LOCALITZACIÓ
Oferta d'educació ambiental dirigida als centres educatius dels municipis de la Unitat de Gestió (Benidorm, l'Alfàs del Pi, Altea, Polop, Finestrat i La Nucia).
Els activitats de camp és realitzen en el propi Parc Natural, sent a càrrec del participant el transport fins al punt d'inici de l'activitat.
En els activitats d'aula és el personal del Parc Natural el que és desplaça fins al centre educatiu.
ACTIVITATS OFERIDES
Quan i com concertar l'activitat?
Contactar amb el personal del Parc Natural amb una antelació mínima de 15 dies abans de la data desitjada de realització.
El responsable del grup haurà de telefonar per a acordar una va reunir amb el personal del Parc Natural i, posteriorment, enviar escanejat via e-mail el butlletí d'inscripció degudament emplenat i signat.
Una vegada rebut aquest butlletí, el personal del Parc Natural és posarà en contacte via e-mail amb el responsable per a confirmar la inscripció.
Recorda incloure els activitats del Parc Natural en la proposta educativa del curs.
Quan puc reservar l'activitat?
Els dimecres dones del 3 de desembre de 2025 fins a 17 de juny de 2026.
CONTACTE
Telèfon: 629 321 248
Correu electrònic: serragelada@gva.es
DOCUMENTS ADJUNTS:
AVÍS IMPORTANT:
D'altra banda, els empreses, entitats, col·lectius o grups de 15 o més persones que tinguen la intenció de realitzar algun dels itineraris del Parc Natural de manera autoguiada, o a través de guies externs, hauran de comunicar-l'amb antelació al parc, per mitjà del butlletí adjunt:
Butlletí de comunicació de visites no guiades al Parc Natural.





