Parc Natural Font Roja - PN Font Roja
subscriu-te i consulta
Si buscas...
REGULACIÓ D'ACCÉS AL PARC NATURAL DE LA FONT ROJA PER LA CV-797
AVÍS: CACERA de PORC SENGLAR
El pròxim dissabte 11 de febrer es durà a terme una cacera organitzada de porc senglar a la solana de sant Antoni, podent afectar en part algun sender de la zona.
Es prega la màxima precaució, evitar totalment el trànsit per les zones afectades, i atendre escrupolosament a la senyalització de l'entitat promotora (club caça d'Alcoi)
REGULACIÓ D'ACCÉS AL PARC NATURAL DE LA FONT ROJA PER LA CV-797
ACCÉS LLIURE
A partir del 9 de Desembre de 2022 no hi ha regulació d’accés de vehicles (barrera de control), per la qual cosa l’aparcament a l’àrea de Font Roja és lliure i no cal fer reserva prèvia de plaça. La circulació per la carretera CV-797 també queda lliure d’aquesta regulació.
En qualsevol cas, considerem important evitar la possible saturació de l'àrea de la Font Roja optimitzant el nombre d'ocupants del seu vehicle i estacionant-lo correctament a l'espai habilitat a tal efecte.
La futura regulació d’accés per a Setmana Santa de 2023 s’anunciarà degudament.
+ INFO: Telf.: 965 337 620 parque_fontroja@gva.es