Construcció de caixes niu per a aus insectívores - Parques Naturales
Ves enrere Construcció de caixes niu per a aus insectívores
Construcció de caixes niu per a aus insectívores
Com més aus menys mosquits i mosques
Amb l'arribada del bon temps, els insectes desperten i conviuen amb nosaltres. Els més habituals, mosquits, abelles, vespes, taves, etc., tots estos són aliment parell les aus insectívores que es convertixen en autèntics insecticides biològics, podent una sola au devorar fins a 2,5 kg d'insectes a l'any.
Un dels problemes que tenen les aus insectívores és que els resulta cada vegada més difícil trobar un lloc adequat on viure, degut fonamentalment al deteriorament dels boscos. Des del Parc Natural i en col·laboració de l'empresa SPB (Suavitzants i Plastificantes Bituminosos, S.L) construirem refugis per a estes fantàstiques aus, també els més menuts podran aprendre jugant en un taller didàctic.
Dades de l'activitat:
Construcció de caixes niu per a aus insectívores
Dia: Dissabte, 15 de juliol del 2017
Lloc: Centre d'Interpretació del P.N. de las Gorges del Cabriol. C/ Sindicato Agrícola s/n (Venta del Moro)
Hora d'inici: 10:00 hores
Duració aproximada de l'activitat: 3 hores aproximadament
Recomanem la subscripció al llistat de distribució de les notícies de la nostra web. És la manera més ràpida d'informar-se de les activitats del Parc Natural per mitjà d'un correu-e automàtic en el moment de la publicació de cada una de les notícies – Subscriu-te ací.